NOTEIKUMI – DISTANCES LĪGUMS PAKALPOJUMIEM UN E-VEIKALAM
Šie noteikumi attiecas uz pakalpojumu un preču sniegšanu uzņēmuma SIA ArtOne e-veikalā artone.lv un meistarklašu studijā, kas atrodas Rīgā. Ar šo noteikumu piemērošanu nodrošinām, ka distances līgums atbilst Latvijas Republikas likumdošanai, it īpaši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un attiecīgajiem MK noteikumiem.
Uzņēmuma rekvizīti
-
Nosaukums: SIA ArtOne
-
Reģistrācijas numurs: 40203620469
-
PVN maksātāja numurs: LV40203620469
-
Juridiskā adrese: Rīga, Zemgaļu iela 7-6, LV-1006
-
Kontakti: artone.latvia@gmail.com, +371 26692596
1) Pakalpojuma apraksts
SIA ArtOne piedāvā:
-
dažādas radošas meistarklases klātienē, ar profesionālu mākslinieka vadību;
-
preces e-veikalā (ja tādas ir piedāvājumā).
Meistarklašu vieta un norises laiks tiek norādīti konkrētā pakalpojuma aprakstā mājaslapā. Dalība meistarklasēs iespējama tikai pēc reģistrācijas un maksājuma veikšanas (ja tā prasīta) saskaņā ar šiem noteikumiem.
2) Samaksa par pakalpojumu/preci
-
Visas cenas e-veikalā un meistarklašu pakalpojumiem ir norādītas eiro un ietver PVN (ja tas ir piemērojams).
-
Apmaksa tiek veikta ar maksājumu kartēm, ar interneta banku pārskaitījumu vai citām elektroniskajām maksājumu metodēm, kā arī klātienē ar skaidru naudu vai karti.
-
Pasūtījums/pakalpojuma rezervācija tiek uzskatīta par apstiprinātu tikai pēc pilnas maksas saņemšanas vai apstiprinājuma par maksājumu, ja cits norādīts.
3) Aizkavēšanās un atcelšana
-
Ja persona rezervētai meistarklasei nevar ierasties, jāinformē SIA ArtOne vismaz 24 stundas iepriekš pa telefonu vai e-pastu.
-
Ja rezervācija tiek atcelta mazāk nekā 24 stundas pirms meistarklases sākuma, samaksa netiek atgriezta.
-
Ja meistarklase tiek atcelta uzņēmuma pusē (piemēram, pasniedzēja neesamības vai citu uzņēmuma vainu dēļ), klients var izvēlēties vai nu pilnu samaksas atgriešanu, vai pārcelšanu uz citu datumu, bez papildu maksas.
5) Vispārīgie noteikumi
-
SIA ArtOne patur tiesības mainīt piedāvājumu un cenas, ja vien cena nav apstiprināta klientam.
-
Meistarklašu laikā uzņēmums neatbild par to, kāds būs gala rezultāts no klienta izpildījuma — tas atkarīgs no dalībnieka ieguldījuma, pieredzes u.c. faktoriem.
-
Strīdus gadījumā puses mēģinās tos risināt savstarpēji, bet, ja tas neizdodas, – saskaņā ar Latvijas likumiem.
-
Ja prece/pakalpojums neatbilst līgumam (bojāta, nepareiza utt.), klients var prasīt atbilstīgus pasākumus (remonta, nomaiņas vai atmaksas).
6) E-veikala noteikumi
6.1. Apmaksa un cenas
Visas preču cenas e-veikalā artone.lv ir norādītas eiro ar PVN. Apmaksa iespējama ar maksājumu kartēm, internetbankas pārskaitījumu vai citām mājaslapā norādītām metodēm. Pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu tikai pēc pilnas maksas saņemšanas.
6.2. Piegāde
-
Preces tiek piegādātas, izmantojot sadarbības partneru pakalpojumus (kurjeri, pakomāti u.c.).
-
Piegādes izmaksas un aptuvenais piegādes laiks tiek parādīti pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
-
Ja rodas kavējumi, klientam tiek sniegta informācija par jauno piegādes laiku.
6.3. Atteikuma tiesības un atgriešana
-
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu klientam ir 14 dienu tiesības atteikties no preces bez paskaidrojuma.
-
Atteikuma paziņojums jāiesniedz rakstiski (piemēram, e-pasts) vai citā veidā, kas ļauj dokumentēt atteikuma paziņojuma saņemšanu.
-
Atgrieztā prece jānosūta atpakaļ uzņēmumam oriģinālajā, lietojamā stāvoklī, vēlams ar visiem piederumiem.
-
Atteikuma tiesības neattiecas uz precēm, kas izgatavotas pēc klienta pasūtījuma vai personalizētas, ja tās nevar tikt izmantotas citādi bez klienta īpaša pieprasījuma.
-
Atmaksu veic 14 dienu laikā pēc tam, kad uzņēmums saņem atgriezto preci un pārbauda tās stāvokli.
6.4. Atbildība
-
SIA ArtOne neatbild par piegādes kavējumiem, kas nav uzņēmuma kontrolē (piemēram, kurjera problēmas).
-
Attēli mājaslapā var nelielā mērā atšķirties no faktiskās preces krāsas vai detaļām; tas nav uzskatāms par līguma pārkāpumu.
7) Tehniskie soļi pasūtījuma veikšanai
-
Klients izvēlas preci vai pakalpojumu, ievieto to grozā.
-
Pirms pasūtījuma apstiprināšanas klients redz kopējo summu, iekļaujot PVN un piegādes izdevumus, ja tādi ir.
-
Klients sniedz nepieciešamos kontaktu un piegādes datus.
-
Pēc pasūtījuma veikšanas — apstiprinājums tiek nosūtīts e-pasta adresē.
9) Strīdu risināšana ārpus tiesu ceļa
-
Ja rodas strīdi, kas saistīti ar šo līgumu vai pakalpojuma/preces sniegšanu, kas nav atrisināmi mutiski, klients var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai citā kompetentā institūcijā.
